Konkurss – Kur es pavadīšu nākošos 3 gadus?

Tātad tas ir noticis. Pēc maģistrantūras beigšanas Oslo, esmu pametusi Eiropu, lai dotos uz šo brīnišķīgo valsti turpināt studijas doktorantūrā. Kas zina, varbūt beigās no manis tomēr iznāks zinātnieks.

Nākošos 3 gadus pavadīšu mēģinot izprast sarežģīto mijiedarbību starp 3 būtiskiem faktoriem – fluīdiem, deformāciju un ķīmiskām reakcijām – dzilji zemes garozā, apstākļos, kādi veidojas kontinentu sadursmes zonās zem lielām kalnu grēdām. Šis projekts ietvers lauka darbus, mikroskopiju, eksperimentus un, iespējams, arī nedaudz no matemātiskās modelēšanas (ja izdosies pamodināt manu snaudošo matemātikas ģēniju). Turklāt izskatās, ka man sanāks arī nedaudz paceļot, tā kā viss advancētais ekipējums, kas nepieciešams projektam, uz vietas nav pieejams.

Nosauc valsti un pilsētu, kurā es atrodos! Kā neliels mājiens, šī ieraksta labajā pusē ir manas jaunās universitātes logo.

Uzvarētājs saņems ekskluzīvu kalendāru 2013. gadam ar manu labāko ģeoloģijas bilžu kolekciju.

Konkurss noslēdzies! Uzvarētājs ir Prometejs.

6 Responses to Konkurss – Kur es pavadīšu nākošos 3 gadus?

  1. Valdis says:

    Tev būs likt aiz 2013 punktu.

Komentēt

