Konkurss – Kur es esmu?

foto: Liene Spruženiece

Devos uz šejieni studēt ģeoloģiju un būšu šeit līdz septembra vidum. Laimīgajam uzvarētājam – pastkarte no šīs noslēpumainās vietas.

(Tie, kas zināja manus plānus doties uz šejieni, lūdzu, nepiedalieties. Varu jums nosūtīt pastkarti arī tāpatās)

Papildināts:

Tā, kā atbildes vēl nav, tad daži mājieni

  1. Fotogrāfija pie raksta ir uzņemta vienos naktī
  2. Šajā vietā ir universitātes centrs, kurā visu gadu tiek pasniegti ģeoloģijas, ģeofizikas un bioloģijas kursi

Papildināts 2:

Konkurss noslēdzies. Laimīgais uzvarētājs – Madara.

10 Responses to Konkurss – Kur es esmu?

  1. Andris says:

    Daudz variantu, šķiet, ka nav – Islande, Farētu salas, Grenlande vai Norvēģija. Ja jāizvēlas viens, tad teiktu norvēģija, jo pārāk maz zaļumu redzams :)

  2. Liene says:

    Tā ir sala, bet neviena no nosauktajām. Pieņemšu atbildi par pareizu, ja būs salas nosaukums.

  3. Anonīms says:

    Hmmmm Lienīt tu man liki ieskatīties atlantā (bonuss tev ;) ) varbūt kāda tālāka sala – Jana Majena, Lofotu salas vai varbūt tālā Svalbāra (lai gan tur noteikti būtu sniega pārpilnība), katrā ziņa labs jautājums, bilde ar super!

  4. Madara says:

    Tā bija Madara :)

  5. Liene says:

    Ir Svalbāra. Šo skatu var redzēt nosēžoties Longyearbyen lidostā. Tieši piekrastē sniega nav, bet drusciņ tālāk, kur sākas kalni, jau pie manas mājas ir ledāja mēle.
    Atsūti savu adresi, ja vēlies pastkarti.

  6. Liene says:

    Un šī ir mana universitāte: http://www.unis.no/

  7. Andris says:

    Forši! Arī man ir sapnis, kādreiz aizbraukt līdz Svalbārdas arhipelāgam :)

Komentēt

